Hoertje
|
Posted: Tue Dec 13, 2005 12:52 pm Post subject: Een duik in het zwembad |
|
|
Na een frisse duik in het zwembad nadat Carlos - want dat was zijn naam - mij helemaal had ondergespoten met zijn lange zwarte neukstaaf zag ik dat zijn wapen alweer fier overeind stond, klaar om mij voor een tweede keer lekker te neuken.
We besloten naar mijn kamer te gaan om ongestoord onze gangen te kunnen gaan. Aangekomen op de kamer plofte ik op het bed en spreidde mijn benen klaar om door mijn plaatselijke stier hard geneukt te worden. Carlos deed echter teken en nam me mee naar het balkon, hij kwam achter mij staan en ik voelde zijn lekkere lid langs achter tegen mijn poepgaatje drukken. Prachtige zonsondergang zei hij om even mijn aandacht af te leiden en tegelijkertijd ramde hij zijn pik diep langs achter bij me binnen...Ik kreunde van genot en ook wel een beetje van de pijn want carlos was zoals ik reeds zei niet echt klein geschapen...als snel verdween de pijn en Carlos bleef me, zo leek het toch, eindeloos neuken tot ik één van mijn lekkerste orgasmes ooit kreeg... jongens wat was dit lekker.
Ik heb Carlos die nacht niet meer los gelaten en we hebben nog de ganse nacht van elkaar genoten.
Ik ben weer helemaal nat geworden van mijn geile avonturen jongens ...even kijken of ik geen banaan vindt om even de plaatselijke sfeer terug op te roepen en helemaal in mijn drijfnatte grotje te steken.
jongens jongens hete kusjes hoor,
Petra |
|